AC Bilfix Janne

Omdömen om AC Bilfix Janne

2014-04-17

Sara

Bästa mekanikern

Janne är snabb, tillgänglig, trevlig, ärlig och ger alltid alternativ när det finns! Kan oftast ta in bilen snabbt och lånebil finns! Jag är super nöjd att äntligen hittat en bra, prisvärd och pålitlig mekaniker! Ett plus är att det alltid är Janne man möter då han jobbar ensam!

2014-02-05

Hamid. J

Äntligen rätt verkstad!

Jag är supernöjd. Bra och trevlig service och äntligen en uppriktig mekaniker som har sina verktyg på plats.

Har letat i djungeln (Malmö) i ett bra tag och hittade till Janne genom Rejta. Kan rekommendera denna verkstad. Enkel att hitta till, lånebil finns för liten peng och det går undan.

På återseende!

2014-01-10

Saab 93an

6 +

Sex plus :) får du för ditt trevliga bemötande du ger mig när man lämnar och hämtar bilen .
(Jag vet du är lika trevlig mot bilen)

2013-11-20

Ingvar Wennersten

Kan inte vara bättre!!!

Janne är mycket seriös. Ställer alltid upp och gör ett mycket bra arbete. Man är ALDRIG missnöjd. Svarar alltid i telefon. Rekommenderas varm!!

2013-06-20

Nathalie M Nathalie M

Stor hjälp!!!!

Janne är proffesionell och mycket trevlig. Han är ärlig och man känner sig inte lurad (som kan vara fallet på andra verkstäder). Mina varmaste rekommendationer!

2013-05-30

Ulrik S Ulrik S

Bra och proffesionellt!

Bra o trevligt bemötande, proffesionellt reparerat och korrekt agerat i alla avseenden! Kan varmt rekommendera denna verkstad!

2013-05-26

Göran

Bra service och ärlig!

Äntligen hittat en verkstad jag kan lita på!
Tänker på kundens bästa och förklarade för mig vad som var fel och visade det han bytat ut.

2013-01-22

C-N

Riktigt bra service

Ringer alltid och stämmer av om han hittat något oväntat som behöver bytas. Aldrig några negativa prisöverraskningar. Han har förstått innebörden av bra service. Kommer aldrig att anlita en märkesverkstad så länge JanneBilfix finns kvar.

2013-01-22

Patrik

Vad mer kan man önska sig ?

Snabb bra service "säkert inte billigaste" men säkraste och utrustning att läsa av felet på bilen med.Och du förklara så till och med jag förstod felet på bilen.Du har fått en ny trogen kund janne.
Extra ** första "lilla" verkstaden som jag varit på där man slipper köra och ta ut pengar innan. Kortbetalning smidigt o bra år 2013:)

2012-10-30

Mattias

Rekommenderas!

Janne sköter bil såväl som kund på samma föredömliga och trevliga sätt! Sedan jag först hamnade här har det aldrig funnits något annat alternativ. Stort kunnande som har mitt fulla förtroende.

2012-10-12

Margareta / Eva

Bra service och Bra pris

Kan varmt rekommendera verkstaden.
Vi spara 2890 kr jämfört med original ,
på samma service . Plus fick låna bil
med under tiden.

2012-05-22

Arboga familjen

Tack du rädda semesterresan

Tack för snabb hjälp så vi slapp sitta i varm bil på semesterresan till Italien.

2012-02-23

Carl

Raka svar

Kort och gott en trevlig kille som tänkte på kunden först och plånboken sen.
Min bil var så dålig tyckte han så det blev Arons bilskrot med den. Hit kommer jag köra med min nästa bil med.