Flytt City Sverige AB

Bilder på Flytt City Sverige AB

Omdömen om Flytt City Sverige AB

2014-04-14

Annette

Snabb och effektiv flytt utan problem

Vi flyttade från lägenhet i Malmö till Bjärred i hus.
Flytten gick på 4 h trots stor mängd möbler och ett förråd. Snabb och effektiva och alltid ett glatt humör. Samt att de var försiktiga med våra saker.
Mycket uppskattat!

2014-03-27

Familjen Wilhelmsson

Över all förväntan!

Vi flyttade med hjälp av Flytt city för drygt en månad sedan och är jättenöjda. Flytten var ett lägenhetsbyte, båda lägenheterna skulle tömmas samtidigt och dessutom hade vi många stora och otympliga möbler som skulle ner från 6:e våningen. Allt gick perfekt, inte en skråma på en enda pinal och dessutom gick allt förvånansvärt fort. Killarna var hur trevliga som helt och kämpade på med ett leende under hela flytten.
Det var första gången vi använde oss av flyttfirma och vi var efter att ha hört många skräckhistorier och läst många skrämmande recensioner på nätet minst sagt oroliga över att få ihop det, speciellt med tanke på att det var ett lägenhetsbyte. Men allt gick över förväntan och det var en ren lyx att slippa röra ett finger och att bara kunna flytta rakt in i en flyttstädad lägenhet! Kommer definitivt rekommendera Flytt city till nära ock kära!

2014-03-21

Supernöjd!

Andra gången vi anlitade Flytt City. Flytten gick snabbt och smidigt samt försiktigt. Mycket trevlig personal och tillmötesgående. Vi är supernöjda med flytt och städning.

2014-01-25

Mikael

Mycket nöjd

Jag anställde Flyttcity för att flytta från Helsingborg till Malmö, högt upp utan trappa och varenda sekund var dom serviceinriktade, glada, sköna snubbar och väldigt hjälpsamma. Priset var rätt standard som hos alla andra, inga olyckor och inga repor någonstans. Jag är mycket nöjd och rekommenderar dom varmt. Stoffe, Alex, Martin och Thomas ska ha ett gott tack.

2013-11-03

Martin W

missnöjd

Anlitade flyttcity för ett jobb mellan malmö och Lund.
priset stämde nästan. Blev 2000:- mer än vad vi kom överens om . Snälla killar men oförsiktiga. En hel del repor och märke och

2013-10-30

Flytt inom Malmö

Flyttade från södra Malmö till Södra innerstaden. Bra jobbat och prisvärt.

2013-04-17

Patrik och Sofie

Mycket bra!!!!!!!

Anlitade Flyttcity för flytt och städ och blev väldigt imponerad. Flyttade säkert och alla var jättetrevliga. Städningen var perfekt!! Allt detta till bra pris! Rekomenderas starkt!!

2013-03-11

Kerstin-Stefan

Rekommenderas!!!

Kanon flyttfirma! Duktiga, trevliga, effektiva killar som till mycket bra pris hjälpte oss flytta i mars 2013.

2013-01-11

Johan

Bästa service till bästa pris

Fantastiskt bra service! Trots sjukdomar slog de knut på sig själva för att hitta en bra lösning och slippa boka om vår tid. Trevliga och tillmötesgående och varsamma med möblemanget. Rekommenderas varmt!

2012-09-27

Lottie Trägårdh

Kalasnöjd!!!!

Anlitade Flytt City till att hjälpa mig packa och dom utförde sen flytten som skulle både till en annan lägenhet och till deras magasin. Är supernöjd!!! Flyttkillarna jobbade på bra och var kunniga och som bonus mycket trevliga. Flyttstädningen var perfekt utförd, t.o.m min gamle hyresvärd blev imponerad. Stort tack till Louise som fixade den.
Kan verkligen rekommendera Flytt City!!!

2012-04-02

Timea

SuperNöjd!

Starka karlar som var snabba på att genomföra vår flytt. De var väldigt försiktiga med våra ömtåliga saker så som speglar och tavlor vilket kändes tryggt. Jag kommer absolut att anställa dem igen nästa gång vi flyttar!

Fler flyttfirmor i Limhamn