Västra Götalands Tak

Omdömen om Västra Götalands Tak

2014-04-10

Anders Danielsson

Takbyte i världsklass

Otroligt imponerad av västra götalandstak killarna på började mitt tak på måndag morgon när jag kom hem efter arbetet så var mitt tak klart. Ett fantastiskt och elegant utförande och mycket trevliga. All förtroende och rekommendationer från mig / Anders Danielsson

2014-03-26

Bertil

Tak omläggning

Tack för ett ett trevligt bemötande och ett Väl utfört takomlägning av vårt hus i hindås vi är mycket nöjda ett stort tack ännu än gång till grabbarna på västra Götalandstak.

2014-03-04

Lasse Mari

Tak

Tack för ett fint tak vi kan verkligen med bästa vitsord rekommendera ert företag vi är mycket nöjda med vårt tak //Lasse/Mari

2014-01-30

takomläggning

Fick ett nytt tak på sankt Sigfridsgatan 6 örgryte. Taket var i akut behov vatten kom in till hyresgästerna där som hyr av mig på översta våningen detta var veckan innan jul så jag kontaktade Västra Götalandstak AB så en av besiktnings killarna kom ut till mig på kvällen och hjälpte mig så jag bestämde mig för att anlita detta företag för killarna som hjälpte mig akut jobbade till klockan halv två på natten och det kallar jag för service dagen därpå påbörjade dom mitt tak som inte är ett vanligt tak utan ett mindre hyreshus taket var klart dagen innan julafton vilka fantastiska killar Tack ännu än gång varma Rekommedationer//Mari

2014-01-14

Jhonny Blomberg

Takbyte

Hej vill tacka samtliga killar som utförde ett kanon arbete på våra fastigheter i Göteborg. Vi är ett radhus område på 69 hushåll västra götalandstak har hjälpt oss att byta 29 tak utan några som helst problem vi är mycket nöjda resterande tak som skall utföras 2015 ska västra götalandstak få utföra vi är mycket nöjda. Priset vi fick var inte det bästa men kvallite är viktigt för ett fungerande tak // Jhonny Blomberg.

2014-01-03

sorran

takomläggning

jag kan varmt rekommendera detta företag fick mitt tak utfört på andrevägen i jönköping mina grannar har anlitat detta företaget så genom dom fick jag tips på bra takläggare dom har lagt om 6 tak på detta område och alla är jätte nöjda.

2013-11-27

Jörken

Takbyte inkl sanering demotering av industri tak

Vi vill tacka och rekommendera killarna på västra götalandstak för ett fantastisk slitsamt och utfört arbete i borde regn och rusk dom utförde diverse arbete hos oss på Stenqvist AB i nissafors mer arbete kommer kommer det bli med åren vi har tak ytor som är 40.000 kvadrat på våra industrier runt om i landet.

2013-10-14

Bertil

Nytt Tak

Hej är ordförande i HSB Bostadsförening Diamanten i Tranås vi vill rekommendera detta företag. Vi är mycket nöjda med utförandet, personal och information från början till slut. Arbetet utfördes på Nygatan/Storgatan i Tranås. Ett stort tack från oss i föreningen. mvh Bertil Blom

2013-10-12

Mats johansson

takomläggning

Hej jag har anlitat västragötalandstak tre gånger tidigare genom åren. Dom utförde en fjärde gång takomläggning på mina fastigheter på torpa i jönköping. Mer tak kommer det att bli genom åren. återigen ett stort tack jag kan bara säga en sak mycket nöjd. Mats /Denis Johansson.

2013-09-07

Stefan

Takbyte

Hej jag kan verkligen rekommendera vgtak jag är mycket nöjd med dessa killar som utförde vårt tak i Mölndal jag är även jätte nöjd med ledningen på företaget för bra info och god genomgång av vårt tak Med vänlig hälsning, Stefan

2013-08-10

Fågelberg

Takrenovering

Vi byte vårt tak på sjömansgatan i Jönköping vi är mer än nöjda med västra götalandstak mycket trevliga och duktiga killar dom kom enligt tidsschemat som var bokat taket bliv mycket bra och väl utfört kan mycket väl och med gott samvete rekommendera detta företag mvh fågelberg

2013-07-23

Stig apelqvist

Mycket proffsiga hantverkare

Fick som uppdrag av länsstyrelsen att anlitta ett tak entreprenör för att byta ett k märkt hus jag hade som uppdrag att ta in minst tre offerter och en av dom var Västra Götalandstak AB. Jag är mycket imponerad på deras arbetssätt hur dom planerade upp takläggningen taket var 400 kvadrat med sticke tak och nytt lertegel jag har aldrig någon sin sätt ett sådant väl organiserat samarbete mellan arbetarna och ledning jag kan varmt rekomendera västra götalandstak länsstyrelsen besiktade tak efter utfört arbete och dom var mer än nöjda.

2013-06-25

roger/maria

takomläggning

Kan absolut rekommendera detta företag fick ett fast pris på mitt tak. Taket utfördes på två arbetsdagar med allt mycket väl någrant utfört måste jag säga dom var något dyrare än andra offerter jag tog in. Men kvalite på papp mm det var vad jag fick för mina pengar och det är viktigt att man får ett kvalite säkert tak för taket är ju det viktigaste på huset.

christoffer

tak byte

Väldigt bra utfört arbete, duktiga och trevliga arbetare som kan sin sak! Jag rekomendera detta företag, då det utförs perfekt!

Jonny K Jonny K

nöjd hus ägare

trevligt bemötande duktiga killar som jobba som myror fick et fint å bra tak .obs .syntes inte att dom varit där efteråt. snyggt å rent .mycke nöjd kund vill bara komma in å tacka för ett väl utfört arbete med både måleri å tak om läggning .

jimmy

Nytt Tak

Tack för ett nytt och fint tak en mycket nöjd kund i Huskvarna.

2013-05-28

Gojka

Takomläggning

En mycket nöjd och tacksam kund kan mycket väl rekommendera västra götalandstak AB

2013-05-28

lindqvist

takbyte/örgryte

snabba duktiga och ett trevligt bemötande något dyra men man betalar mer för god kvalité och god service.

2013-05-10

Anders/ Lena

Takbyte

Vill tacka killarna på västra götalandstak för ett mycket bra och utfört arbete hos oss på granat gatan i Göteborg kan absolut rekommendera detta företag snabba och duktiga Med vänlig hälsning, Anders.

2013-02-21

Christoffer

Takbyte

Proffsiga hantverkare dom byte mitt tak på en dag papp läkt pannor samt vindskivor och rännor och rör på en och samma dag jag trodde inte mina ögon några dagar senare kom det en besiktnings man som jag hade anlitat för mitt nya tak ända syn pungt han hade var att fallet på rännan kunde har varit bättre det fixade dom under tiden som besiktningen utfördes vi är mycket nöjda med västra götalandstak vårar tak var ca 150 kvadrat och vi som kund fick betala 89000 för detta något dyrare var dom än dom andra offerterna vi fick in men vi fick kvalitet och ett mycket fint och utfört arbete Med vänlig hälsning, Christoffer

2012-12-18

Tommy W Tommy W

Väldigt kompetenta hantverkare

Har använt denna firma privat tidigare och nu har mitt företag skorstensmakarna använt deras tjänster och som vanligt funkar allt till belåtenhet kan gärna kontakta mig för referenser. Tommy Wigardt

2012-11-09

sonny

takomläggning

Vill tacka ännu en gång för ett mycket bra och utfört arbete på vårat hyreshus i Arlöv. Vi alla är mycket nöjda/ordförande sonny.

2012-11-05

sussane

takbyte

Helt otroliga killar vi fick ett nytt tak på en dag vårat tak är ca 150 kvadrat plåtslagaren kom några dagar senare vi är mycket nöjda med västragötalandstak dom var sju snickare när dom kom så det gick undan alla visste vad dom skulle göra.

2012-10-29

tony

takbyte

Otroliga grabbar tycker jag dom kom 07:00 på morgonen .och när jag kom hem från jobbet kl 18:00 va taket helt klart: trodde inte de va sant men det var det .dagen där på kom det en besiktningsman från företaget och gick igenom jobbet efter arbetarna utan problem dock två kantstötta pannor som rättades till direkt jag är mer en nöjd med Västra Götalandstak med vänliga hälsningar Tony och ida

2012-08-06

Charlis

Takbyte

En mycket nöjd kund Tack för ett kanon fint Tak.

2012-07-24

Tommy & Christina Wigardt

Världsklass guld värda

Mycket trevliga kompetenta hantverkare som jag rekommenderar starkt otroligt snabba och besiktningen av hela arbetet gick som en glans.

2012-07-18

petra

takbyte

Måste få tacka västragötalandstak för ett nytt och fint Tak vi är mycket nöjda. " Petra svangatan 5 jönköping.

2012-07-03

Alf

takbyte

Vi tackar för ett fantasktiskt gäng med killar som bytte vårat tak på en dag helt otroliga arbetare
mvh Alf karlsson.

2012-07-02

frank

takomläggning

rosenlund jönköping. Måste få tacka och rekomendera andra kunder att ta kontakt och få en offert av västra götalandstak jag är mycket nöjd med denna firma. mvh Frank johansson

2012-06-27

Gösta Henningson

Takomläggning

De var ett helt fantastiskt gäng med killar som bytte vårt tak snabbt. 140 kvm papp, läkt och pannor på 2 dagar. Grannen bytte förra sommaren och det tog 14 dagar.//Gösta