101:ans Möbler

Omdömen om 101:ans Möbler

2014-04-20

Sara

Sen leverans

Vi beställde en soffa som skulle ta ca. 4-6 veckor att leverera. Efter 4:e veckan ringde vi för att kolla statusen. Då sa de att lastbilen med vår soffa skulle köra från fabriken vilken dag som helst. Efter det ringde vi VARJE vecka och fick samma svar. Det tog exakt 2 månader från beställningsdatum fram till den dagen vi fick den. Vi har enligt avtalet rätt att kräva lägre pris eller annan typ av ersättning. Men skit fick vi!! Vi hade dessutom redan betalt hela soffan vid beställningen. De var trevliga och hjälpsamma i butiken, men när sånt här händer vill de bara skylla ifrån sig och säga att man måste räkna med förseningar. Hade vi vetat att vi skulle vänta 2 månader med att få soffan så hade vi skitit i att köpa den. Och nej, vi har inte fått någon kompensation för att leveransen tog 2 veckor längre än utlovat.

2012-12-11

A

säng

Köpte en säng som jag är nöjd med, för den är skön att sova i men jag har fått laga den två gånger för att brädan under sängen som benen sitter på gick i sönder och och det är för dåligt!!!

2012-10-15

Nadine A Nadine A

Så otroligt fin sortiment, har massa saker från er och även många saker jag vill ha.

2012-10-15

Anette E Anette E

Helt underbara möbler ett bra sortiment och trevlig personal som är hjälpsam.

2012-09-07

gjconsulten

Gjort mina bästa köp här.

101ans möbler har möblerat har möblerat mitt hem flera gånger o jag har tjänat flera tusen på att handla i denna butik,är överlycklig äver min nya säng,jag rekomenderar varmt denna butik som jag handlat mycket av genom åren o är supernöjd med priser o kvalite

2012-02-16

Martin

Urusel service

Köpte 2st. soffor juni 2007, efter ett år gick den ena sönder och den reparerades. April/maj 2010 reklammerade jag den andra soffan som hade blivit nedsutten och att stommen kändes ostabil. Fick vänta 2 månader på att svar, varpå jag fick ett avslag på detta! Dåligt skött! Kommer aldrig mer handla av detta företaget och kommer verkligen inte rekommendera detta företaget till vänner och bekanta!