Ekeby Hälsocenter AB

Omdömen om Ekeby Hälsocenter AB

2014-01-14

Kalle

Toppen

äntligen en vårdcentral där det är trevlig och kompetent personal. Kände verkligen att dom bryr sig och tar den tid som behövs.

2013-10-14

Wow!

Har aldrig varit på en finare vårdcentral. Personalen var både trevlig och proffsig! OCH man får gratis fika?! Tack!

2013-10-12

Världens bästa doktor Meybod Kia!

Ett väldigt trevligt besök hos en nytänkande vårdcentral. Jag hade turen att få träffa Dr Kia som var väldigt kunnig. Han förklarade tålmodigt och ingående om artros där jag på andra vårdcentraler endast fick åka hem med Alvedon.

2013-09-04

Tröttnat

Det tar flera månader att få tid, trots att jag varit "kund" sedan de öppnade inta ok :-(

2013-10-08

Hej Anonym!
Tack för att du hör av dig! Vi välkomnar all typ av konstruktiv feedback och är lyhörda för synpunkter och kritik.
Hos oss får alla tid oavsett om man inte är listad eller inte, och oavsett hur länge man har varit listad.
Vi har drop in alla vardagar 8-17, så du kan alltid få träffa en sjuksköterska om du kommer hit utan att ha bokat tid. Ofta kan sjuksköterskan hjälpa dig vidare direkt om du behöver hjälp från till exempel en läkare eller sjukgymnast.
Beträffande ditt klagomål så är det lite svårt att bemöta då vi inte vet vilken typ av vårdgivare du sökte hos, eller när det var. Vår ambition är att ha korta väntetider, vilket vi oftast har, men under perioder av hög belastning kan väntetiderna bli längre. Vi har växt väldigt mycket sedan vi startade eftersom vi är mycket välbesökta och omtyckta. För att bemöta det allt större antalet besökare har vi också hela tiden rekryterat nya medarbetare.Bland annat har vi tre nya läkare, en ny sjukgymnast och en ny kurator sedan i våras.
Återkom gärna till oss så reder ut vad som kan ha hänt i ditt fall.
Vänliga hälsningar
Verksamhetschef

2013-04-08

Sanna

Över förväntningarna

Jag var mycket skeptisk till Ekeby Hälsocenter då jag avskyr att gå till läkare... Men jag har verkligen fått hjälp, både av er duktiga dietist och av en av era läkare. Jag är mycket nöjd, och rekommenderar er till de jag känner!

2012-09-28

Äntligen

en vårdcentral som bemöter mig som en medmänniska, tack till allt från en varmt mottagande till ett respektfullt bemötande av en mycket förtroende ingivande läkare, jag ger Er alla 5 av 5.

2012-09-06

nöjd

bra bemötande

Tack för all hjälp. Härligt med ett ställe där man känner sig prioriterad öch blir bemött som en människa

2012-08-10

Förvånad

Vad är detta

Vilket skit ställe!!!! Hopplöst ointresserade, var där med en grym smärta med en spricka i handleden o läkaren tyckte att Alvedon skulle bli bra. Åkte till akuten på ackis där dom undrade om er läkare hade läkar leg???? Behövs lite bättre smärtlindring i detta läge

2012-09-01

Hej "Förvånad"
Den kritik du framför är viktig för mig, och jag tycker att det är synd att du inte pratat med någon hos oss om det du skriver. I normalfallet framför våra patienter sina synpunkter direkt till oss, antingen på vårdcentralen, per telefon, eller via vår sajt, på följande länk: http://www.ekebyhalsocenter.se/synpunkter-klagomal.
Jag är intresserad av att få kontakt med dig, så jag välkomnar dig att höra av dig!
vänliga hälsningar
verksamhetschef

2012-05-24

Onöjd

Rekommenderar verkligen ingen att gå hit. Önskar att jag kunde få tillbaka de månader jag slösat på att försöka få någon vettig vård där.

2012-09-01

Hej "Onöjd"
Det skulle vara intressant att få veta vad du är missnöjd med, så får vi chans att bemöta dig och dina synpunkter. Att inte vi skulle ge "vettig vård" känns inte som någon seriös kritik. Men du är mer än välkommen att höra av dig till mig. Jag är alltid intresserad av att få veta vad våra kunder och patienter tycker, både när de är nöjda och när de inte upplever att de fått det de förväntat sig av oss.
Vi är en vårdcentral som satsar mycket på att ha extraordinär kvalitet, både gällande hur vi bemöter våra patienter, och hur vi hanterar deras medicinska behov.
vänliga hälsningar
Verksamhetschef